نفس تازه

جمعه ای که گذشت بلاخره بخت گلهای خانه باز شد. بلاخره خاک و کود و گلدان و سنگ ریزه و البته یک جمعه آفتابی همگی فراهم شدند. بعضی از گلدانها را که خالی می کردم دلم به حال گلها می سوخت طفلک ها چطور در آن تنگنا هنوز زنده بودند و لبخند می زدند؟ گلهای خانه که شاد باشند شادیشان را حس می کنی .. چند روز دیگر معلوم می شود توانسته ام بدون آسیب رساندن به آنها حالشان را بهتر کنم یا نه؟ ... بعضی هایشان در گلدان های جدید آنقدر محشر شده بودند که نمی شد زبان بست و قربان صدقه شان نرفت ... امکان دارد قربان صدقه کسی بروی و حالش بهتر نشود؟!!

بفرمائید

 این دو تا از جمله قربانشان شوم ها بودند


نظرات 6 + ارسال نظر
عاطی دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 10:51

ایشااله همیشه گلهات سبز باشنو شاد و همینطور خوشتتلو مُشتل ....

بلند بگو ایشالا

الف.م سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 12:02 http://dahe40.blogfa.com

چقدر خوشگلن . من از این قربانش شوم اولی "مینیاتوریه" یک شاخه کوچیک داشتم برده بودم محل کارم که نور خوبی داشت . پارسال که بازنشست شدم اندازه درخت شده بود
ترسیدم بیارم خونه خشک بشه منم یادگاری دادمش به یه همکار خوبم که می دونستم دوستش داره

این گل خیلی راحت تکثیر میشه اینی که تو عکس دیدی دو سال پیش دو تا شاخه از خونه یکی از فامیل ها قلمه برداشتم.
کاش از اون درخت یک شاخه میاوردی برای خونه خودت. یکی از گلهای مورد علاقمه ...

الف.م سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 12:03 http://dahe40.blogfa.com

تو پاسیو (نورگیر ) گذاشتی یا بالکن ؟

تو عکسی که گذاشتم بعد تعویض گلدونها و آب دادن گذاشتمشون رو بالکن که آبشون بره ... بعد بعضی ها رو تو بالکن گذاشتم و بیشترشون رو آوردم تو خونه ...

لیلا سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 15:17

منم درخت میخوام !گلدونات قشنگن

الف.م سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 22:07 http://dahe40.blogfa.com

چند بار همکارها ازش قلمه گرفتن ولی نشد ! حتما دستت تو گل و گلدون خوبه

به وقتش البته باید قلمه گرفت و بعد از اینکه یه مدت تو آب بوده بکاریش .. خدا کنه همینطور باشه که گفتی هر چند به گلهایی که زیر دستم خراب شد که فکر می کنم باعث میشه زیاد مطمئن نباشم

مهردخت چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 09:15

چه گلدانهای خوشبختی...دستتان سبزتر، گلدان زندگیتان شادات تر.

چه آرزوهای قشنگی مرسی عزیزم و خوش اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد