چه رمضانی را می گذرانم!

 گذشته از روزهای بلند و گرمای بی سابقه هوا چیزی که دارد نابودم می کند بی خوابی است ... حداکثر 6 ساعت در شبانه روز آن هم بریده بریده به اینصورت: 2ساعت و نیم عصر، 2 ساعت شب و 1 ساعت و نیم صبح بعد از سحر .... 

برای منی که زمانی معروف بودم به شلمان و حتی رکورد خواب را شکسته ام و کلی افتخارات در این زمینه دارم این یعنی فاجعه ... برای اینکه کاملا موضوع  روشن شود مثال می زنم: برای من هیچ سخت نیست مثلا از ساعت 4 تا 9 شب خوابیده باشم، بعد به حالت نیمه خواب و بیدار را تا 12 شب بگذرانم و 12 شب انگار نه انگار، سرم را روی بالش نگذاشته خوابم ببرد تا صبح ... بی اغراق گفتم! ... یا مثلا تا کنون نصف شب زلزله ای نیامده که بتواند مرا بیدار کند ... این صحنه که همه دویده اند تو حیاط و بعد زلزله که به دور و برشان نگاه کرده اند دیده اند بنده طبق معمول تکان هم نخورده ام بارها تکرار شده ... به هر حال هر کس در یک زمینه ای استعداد دارد! ناشکری چرا؟

خب حالا فکر کنید چه بر من می گذرد این روزها؟ ... راضی به زحمت نیستم، خودم می گویم ... این می گذرد:

همیشه خواب آلود و کلافه و گاهی عصبی ام... حس می کنم ضریب هوشی ام شدیدا پائین آمده ...

حوصله گوش دادن به عرایض دیگران را ندارم... بعضا شده بنده خدائی آمده اداره نشسته یک ساعت روضه خوانده بعد مجبور شده همه قسمت های مهم روضه را تکه تکه در جواب سوال های من تکرار کند.

سوتی می دهم تا دلتان بخواهد.

حوصله حرف زدن ندارم و جا داشته باشد با بله یا خیر ... بیشتر جا داشته باشد با تکان سر کار ملت را راه می اندازم!

روزی ده بار این تقویم روی میزکارم را وارسی می کنم و ضریب روزهای رفته به کل ماه را حساب می کنم. امروز شده 60%

این روزها مرتب جملاتی این چنین از من شنیده می شود: ماه رمضان که تمام شود .... ال می کنم ... بعد ماه رمضان ... بل می کنم.

کلا زندگی یکجورهایی تعطیل شده و فقط روزه می گیرم ...

نظرات 4 + ارسال نظر
آنا چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 11:35

غصه نخور یک هفته دیگه بیشتر نمونده. تموم می شه دخترم.

نفس های آخر!!

سمیرا چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 15:12 http://www.assimpleaslife.persianblog.ir

سلام.
چه جالب...الان بعد مدتها وبلاگ رو اپ کردم با موضوعی شبیه موضوع تو...همین که انگار زندگی امده روی دور کند کند...
ولی وقتی موضوع خواب باشه کاملا برعکس تو هستم...کلا کم خواب

سلام سمیرا جون ...
کم خوابی نعمتیه واقعا ... در مورد روزه امسال فکر می کنم نباید به خودمون فشار بیاریم .... گذراندن این روزهای بلند و گرم کار بزرگیه ... باید سعی کنیم سرعتمون رو بعد از این ماه ببریم یه کمی بالاتر!

شکیبا جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 15:42 http://sh44.blogsky.com

سلام
ماه رمضضان تمام شد
ال و بل کردی ؟

سلام ... ال و بل های من شامل یک لیست عریض و طویله که هنوز در حال کامل شدنه به لیست که نگاه می کنم دلم می خواد برم بخوابم

باران(محمد) دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 09:04 http://www.bojd2.blogfa.com

خوب خداروشکر ماه رمضان به خیری و خوشی تموم شد ...طاعات و عباداتتون قبول باشه
از نواقص عمده این ماه همین قضیه کمبود خواب و فشار مضاعف معده های بیچاره ست که من که هر چی فکر کردم جواب منطقی براش پیدا نکردم !

سلام ... برگشتید؟ از دیدار مجدد شما خوشحالم جناب باران ... بله تموم شد ولی هنوز نتونستم به روال عادی زندگی برگردم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد