سفرنامه قزوین - همدان قسمت اول

- در ایران بهترین زمان سفر برای خانواده هایی که دغدغه درس و مدرسه بچه ها را نداشته باشند معمولا یکی در بهار از نیمه فروردین تا اواخر اردیبهشت است و دیگری مهر تا شروع سرمای پائیزی. هم هوا معتدل و لذت بخش است، هم اگر مثل من از شلوغی و ازدحام فراری باشید نهایت لذت را از معطل نشدن در صفها و دیدن دیدنی ها در خلوت خودتان می برید. معمولا نرخ ها هم پائین تر است و بعضا تخفیف هتل ها و ورودی ها هم شامل حالتان می شود.... در هیچ سفری این قدر از سکوت و تنهایی لذت نبردم.....

- کسب اطلاعات و انتخاب مقصد و جزئیات سفر با من بود. مسیری را انتخاب کردم که تا به حال نرفته بودم. راستش را بگویم خیلی مقصد برایم مهم نبود دلم یک سفر دو نفره می خواست.

روز اول: شنبه 11 مهر ...حرکت به سمت قزوین- اقامت در هتل - حمام قجر و بازار و سرای سعدالسلطنه

- وقتی برای رزرو هتل در قزوین سرچ می کردم به خانه بهروزی برخوردم یک خانه قدیمی که چند سالی است بازسازی و تبدیل به هتل شده. عکس ها زیبا بود ( به زیبایی عکس هایی که من از آنجا گرفتم!! ) اما چه شبی را گذراندیم! اولا تمیز نبود. ثانیا سرویس بهداشتی عمومی و یک گوشه خانه بود. خدمات هم که هیچ. تازه شانس آوردیم جز ما مسافر دیگری نداشتند وگرنه ایستادن در صف دستشویی هم به باقی مسائل اضافه می شد. فقط تصور کنید بخواهید برای هر بار دستشویی رفتن یا مسواک زدن لباس بپوشید. تازه این قسمت خوبش بود کل شب هر یک ساعت برق اتاق را روشن می کردیم چند پشه ای را به درک می فرستادیم چرتی می زدیم تا یک ساعت بعد که دیگر از صدای تیک آف و کنده شدن پوستمان به تنگ می آمدیم. سعی می کردم با همسرم چشم تو چشم نشوم!! تازه این هتل سورپرایزم بود براش!!

شما بودید با دیدن این عکس ها وسوسه نمی شدید؟

 بفرمائید  

 


 

فضای این هتل را برای یک عصر نشستن روی تختها و نوشیدن چای و نبات توصیه می کنم اما برای اقامت نه ... البته در حال تعمیر و بازسازی بودند که امیدوارم موفق باشند.

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلا شنبه 25 مهر 1394 ساعت 12:00

چرا پشه ها دیده نمیشن تو عکس؟

هنوز رخ ننموده اند!! این جانوران خطرناک وقتی هوا تاریک می شود از پناهگاههایشان بیرون می آیند!

سمیرا شنبه 25 مهر 1394 ساعت 12:10 http://http://assimpleaslife.persianblog.ir

عکسها واقعا وسوسه کننده هستند...

سعی کن وسوسه نشی عزیزم!!

نیمه جدی شنبه 25 مهر 1394 ساعت 13:43

همیشه به سفرو گردش. راستش نبات جان انتظار داشتم از سوسک هم بگین چون تجربه ی کار تو همچین خونه های قدیمی قشنگو داشتم. سوسک و مورچه هم زیاد دارن.

مرسی نیمه جدی عزیزم ...
مورچه هم بود که زیاد باهاش مسئله ندارم اما خدا رو شکر سوسک ندیدم ... اگه می دیدم احتمالا ترجیح می دادم برم تو ماشین بخوابم!!

عاطفه سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 10:04

همیشه به گردش عزیزم..
سوپرااااایز !!!

مرسی شما هم همیشه به گردش زیر بارون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد