گشت و گذاری پائیزی

آخر هفته به گشت و گذار تو کوچه پس کوچه های شهمیرزاد و نفس کشیدن تو هوای پائیزی این شهر آروم و دوست داشتنی گذشت...مدتها بود امکان سفری هر چند کوتاه پیش نیومده بود همین باعث شد قبل رفتن قصد کنم بیشترین استفاده رو برای خلوت کردن با خودم و تجدید روحیه ام و لذت بردن ببرم ... با وجود یکسری کسری ها که تو مسافرت های گروهی کم و بیش غالبا وجود داره لحظات خوبی برای خودم ساختم و از خودم راضیم ... سفری که تو اوج نا آرامی هام منو به آرامش رسوند .... سفری که بیشتر از همیشه حواسم به خودم بود ... خودی که نیاز به دلجویی و مهربانی داشت ...


عکس های این سفر رو به طور خاص تقدیم می کنم به بهترین دوستم ... تنها کسی از همسفرهای دنیای واقعی ام که دوست داشتم اینجا هم با من و نوشته هام باشه ... به عاطفه عزیزم که امروز روز تولدشه ....


بفرمائید  

 روز اول صبح: قدم زدن تو محوطه محل اسکان، لابه لای درختهای گردو و آلو و صنوبر و ...

بله تاب سرسره هم سوار شدیم ... جای شما خالی

روز اول عصر: درجزین، شهر یاقوت سرخ .... چقدر گشتن بین درختهای انار و عکاسی از اونها چسبید ...

 روز دوم صبح: کوچه باغ های محله بلبل دره و بافت سنتی شهمیرزاد ... کاش می شد اونقدر تو این کوچه ها راه رفت که انگار زمان و مکان وجود نداره ...


روز دوم عصر: بازگشت از جاده ای که عبور از اون به تنهایی می تونه هدف و مقصد یک سفر باشه ... جاده ای که پائیز رنگینش کرده بود و گاهی باران بود و گاهی مه و گاهی آفتاب ....

این هم بوته های زرشک کوهی تو جاده که خیلی خوشمزه بود ...

از این سفر یه بغل گردو و آلو و انار و لواشک موند و این عکس ها که خاطره دو روز زندگی واقعیه ... دو روز آرامش و سکوت و نور ... امیدوارم این عکس ها تشویقتون کنه برای برنامه ریزی یه سفر کوتاه .. سفری که برای شما هم یه خاطره خوب بگذاره..

نظرات 5 + ارسال نظر
عاطفه یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 10:01

وااااای،مررررسیی عزیز دلم،نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم،واقعا میگم که این بهترین هدیه تولدم بود... خیلی دوست دارم .. و خوشحالم که پراز آرامشو لذتی...

کمترین کاری بود که می شد برای همه مهربونی هات انجام بدم ... می بوسمت و امیدوارم امروز تو هم پر از آرامش و لذت باشی ...

سمیرا یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 19:45 http://www.assimpleaslife.persianblog.ir

عکسها عالی بودند.
ساختن لحظه های خوب برای خودت خیلی عالیه. اولین کسی که میتونه آدم رو به آرامش برسونه خودشه...

مرسی ... بله این خود ما هستیم که میزان و نوع اثر رفتارهای دیگران روی خودمون رو تعیین می کنیم ...

لیلا دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 11:07

واااااااااای چه عکسهایی دلم رفت عالی مرسی

قابل شما رو نداشت ...

ایران قبله عالم دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 21:46

سلام
چه خوب بود این مطلب و تصاویر، تشکر.

خوش اومدید ...

همطاف یلنیز چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 11:52 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام.
ممنون مارا هم شریک لحظه های خوب سراسر آرامش و مناظر چشم نواز کردی
برقرار بمانی و راضی

سلام
خیلی خوش اومدی ... شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد