باران که می بارد تو در راهی

 تا پیش از این روزهای خیس از اینکه پنجره های جدید سر و صدای بیرون را به خانه نمی آورند خوشحال بودم ... سکوت را دوست دارم .. اما کاش این پنجره ها حالتی هم داشتند برای پخش صدای باران ... به ناچار کمی پنجره را باز می کنم.

منظره ای که این روزها موقع ظرف شستن یا غذا درست کردن روبرویم است.

نظرات 2 + ارسال نظر
عاطفه سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 10:18

واااای چه صدای آرامش بخشیه صدای بارون....

منظورتو از عنوان نگرفتم
راستی قالب وبلاگتم اوشگله

عنوان از یه ترانه گرفته شده که محمد اصفهانی می خونه و دوستش دارم ...
قالب قبلی یکسری امکانات بلاگ اسکای رو پشتیبانی نمی کرد . این هم در حال اصلاحه هنوز جا داره ... مرسی عزیزم

الف.م سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 23:13 http://dahe40.blogfa.com

عالیه . همیشه دوست داشتم آشپزخونه ام پنجره مشرف به فضای سبز داشته باشه

بفرمائید دوست دارم ... چرا انقدر نا امید
پنجره آشپزخونه من بیشتر مشرف به آسمونه تا فضای سبز ... فضای سبزو سعی می کنم از داخل ایجاد کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد