احترام به خود از نوع آلو اسفناج

خانم های محترم لطفا بیائید به خودمان و علایقمان بیشتر احترام بگذاریم ... اینکه می گویم خانم ها از این جهت نیست که نیاز نباشد آقایان به خودشان احترام بگذارند از این جهت است که معمولا خانم ها و خصوصا مادرها هستند که این موضوع را فراموش می کنند ... وقتی عادت ها، اعتقادات، تکه کلام ها، سلیقه ها و علایق ما در هر کس دیگری حل شود دیگر مائی وجود نداریم ... اوست که وجود دارد و بس ... و اگر بعد مدتی او دیگر ما را ندید حق دارد ما گاهی حتی برای خودمان دیگر وجود نداریم چه رسد به دیگری ... تفاوت ها زیباست به تفاوتهای هم احترام بگذاریم و سعی نکنیم مثل هم شویم، مثل هم نگاه کنیم، مثل هم حرف بزنیم، مثل هم فکر کنیم و مثل هم زندگی کنیم .... بدی ماجرا این جاست که معمولا این حذف خواسته های ما را دیگری انجام نمی دهد خودمان اینکار را می کنیم ... نمونه بارزش بنده ... عاشق آلو اسفناج باشی بعد 5 سال زندگی مشترک تازه اولین بار باشد برای خودت می پزی ... چند روز پیش نهار تنها بودم ... با اینکه غذا داشتم قصد کردم به خودم و علایقم بیشتر احترام بگذارم ... جای شما خالی ..... چسبید ... 


نظرات 3 + ارسال نظر
الف.م دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 16:09 http://dahe40.blogfa.com

آفرین. منم عاشق فسنجون و خورش آلو هویج هستم که اهالی خونه دوست ندارن و بزودی باید برای شخص شخیص خودم درست کنم

حتما اینکارو بکن، گاهی باحذف نکردن این غذاها بقیه نظرشون حتی عوض میشه، نشد هم مهم نیست هر کسی سلیقه خودشو داره

مهردخت سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 23:05 http://mehrdokht-daily.persianblog.ir/

من عاشق آلو اسفناجم و همسرخان همیشه با زبان بی‌زبانی گفته که این غذا را دوست نداره ولی اگر بازبان بازبانی هم می‌گفت من اصولا کوتاه بیا نبودم. اصلا نمی‌تونم اون دسته از دوستانم را درک کنم که می‌گن: "فلان غذا را خیلی دوست دارم ولی چون شوهرم دوست نداره نمی‌پزم". به نظرم این طوری بچه‌ها هم یاد می‌گیرند که میشه بعضی چیزها را دوست نداشت و نخورد.
چه آب و رنگی هم داره این خورش آلو اسفناجت. آورین

شمام خیلی سخت گیری ها من برا خودم درست کنم خیلی هنر کردم ... مرسی این اولین تجربه آلو اسفناج بود که خوب هم در اومد

عاطفه سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 13:01

باز ظهر شده و با احساساته لطیفم بازی شده .......

عزیزم ببخشیییییید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد