سال 93 را چگونه گذراندید؟

باید قبل از تکاندن امسال خوب نگاهش کنم. همیشه همین موقع ها شروع می کنم به فکر کردن. فکر کردن به سالی که دیگر چیزی ازش نمانده است. یک سال اصلا زمان کمی نیست.

دو سه سالی است قبل از شروع سال جدید برنامه های سال بعدم را در دفتری می نویسم و هر چند وقت یکبار نگاهی به آن می اندازم و خودم را محک می زنم.

از برنامه های 93، به بعضی خوب رسیدم و برای بعضی دیگر قدم از قدم بر نداشتم.

بهترین عملکردم مربوط بوده به رانندگی و افتتاح وبلاگم. البته مورد اول هنوز جا دارد و بلندپروازانه تر در برنامه های سال بعد همچنان خواهد بود.

سر و سامان دادن به خانه جدید هم تا حدود زیادی انجام شده و مطالعه حداقل یک کتاب در ماه از برنامه هایی بوده که نیمه و نصفه انجام شده. این دور مورد را می توان در این یک ماه و نیم باقیمانده کمی جبران کرد.

اما در دو مورد از روی خودم شرمنده ام. یکی دوره کتابهای زبانم و خواندن کتابهای listening که دو سال پیش خریدم و دومی شرکت در یک دوره کلاسهای ورزشی یا هنری بوده. که عینا به برنامه های سال بعد اضافه می شوند.

یک مورد هم داشتم که پیگیری گروههای طبیعت گردی بود که بنظرم با یک روز تعطیلی در هفته و این زمانی که این روزها هیچ رامم نیست آرزویی محال نه اما فعلا دست نیافتنی است.

در کل خوب نبودم... از خودم راضی نیستم.

این روزها سعی می کنم منطقی برنامه های سال بعد را تعیین کنم. برنامه های سال 1394

نظرات 1 + ارسال نظر
عاطفه پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 09:28

همین که میتونی واسه یکسالت برنامه ریزی کنی خودش خیلی خوبه... انشااله تو سال جدید میتونی بهتر از اینم باشی...

انشاله تو سال جدید اینقدر بد نباشی دعای مناسبتریه بنظر مرسی عزیزم سال بعد که ما دعاهای بهتر تری برای شما داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد