نمایشگاه گل

خریدهای من از نمایشگاه گل امسال:

البته یک گلدان گل کاغذی هم خریدم که تو عکس تشریف ندارند. امسال آخرین ساعت های نمایشگاه بلاخره جور شد که بروم خیلی شلوغ بود و چیدمان غرفه ها بهم ریخته بود و بعضی از غرفه ها تقریبا خالی شده بودند اما باز هم خوب بود.

 پی نوشت: دوستان علاقه مند به نگهداری گل توصیه می کنم حتما سری به سایت باغ شیشه ای بزنید. من که بعضی اوقات به خودم می آیم می بینم 2 ساعت است دارم در این سایت می گردم.

نظرات 2 + ارسال نظر
الف.م چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 07:57

خیلی قشنگن مبارک باشه. من فکر نمی کردم ارکیده افریقایی اینجا پیدا بشه

ممنون ... این ارکیده آفریقاییه؟ نمی دونستم. دیدم خوشگله خریدم. تازه تو فکر تکثیرشم هستم

لیلا چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 13:24

نبات جون تکثیرکن ببینیم چی میشه

مرحله اول تکثیرش اینه که منتظر بمونی از روی ساقه اش بچه بیاره ... قدم اول و باید خودش برداره بر نداشت تقصیر من نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد