دریاب عمر را

باید این حقیقت را بپذیریم که چه بخواهیم چه نخواهیم طبیعت در حال شکوفایی است و رویشی دوباره ... شروعی از نو.

چه ما چشم هایمان را ببندیم و در چهار دیواری مان بنشینیم و به کنج دیوار زل بزنیم چه چشم هایمان را باز کنیم به روی گلها و جوانه ها و زیبایی ها بهار با همه شگفتی هایش آمده. شکوفه ها باز شده اند.

چه ما گوشهایمان را بگیریم و نخواهیم بشنویم و چه بشنویم زیباترین ترانه های  پرندگان را.

چه بنشینیم به غم ها و حسرتها و گذر عمر فکر کنیم چه به دامان طبیعت برویم و لذت ببریم این عمر و این بهار هم می گذرند.

چه بهتر که همراه شویم با این جریان خوش. جزئی از این همه شادی و رویش و لبخند باشیم. سخت نیست فقط بی تفاوت نباشیم. چشم ها و گوش هایمان را باز کنیم و فرصت همراهی با طبیعت را از دست ندهیم. به نظر من از اواسط اسفند تا اواسط خرداد زمانی طلایی است ... در میان این همه دوندگی و خستگی و کارهای عقب مانده از دستش ندهیم.



- خیلی خسته ام این ها را می نویسم که همه این روزهایم نشود خستگی و درماندگی ... کمکی ندارم با کلی کار که مثل نواری در سرم رژه می روند. کاش کسی خسته نباشیدی بگوید.

نظرات 6 + ارسال نظر
ح3ین پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 15:28 http://nooreakhar.blogfa.com

همراه می شویم ...

الف.م شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 16:51

خسته نباشی. نگاه کردن به این گلهای زیبا خستگی رو هم در میاره

ممنونم آذر جون .... خیلیییییییی مممنونم.

عاطفه یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 09:14

عزیزدلم خسته نباشی...
شدیداً درکت میکنم، اما به قول خودت که چه بهتر که همراه بشیم با جریان های خوش...

مرسیییییی عاطفه جون .... آره ولی کرم درون نمی ذاره همش دلش می خواد بشوره و بسابه

ارغوان یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 17:00 http://www.bakhtyar.blogsky.com

باید سر فرصت بیایم و بلاگت را از بر کنم ببینم دارم با کی دست دوستی میدهم خب . به من این اجازه را میدهی ؟
راستی سلاااااااام :)

سلام ارغوان عزیز ... خوش اومدی و قدمت روی چشم

سمیرا سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 21:28 http://www.assimpleaslife.persianblog.ir

سلام.
خسته نباشی...
باید با زندگی، با طبیعت همراه بشی...این درس مهمیه

سلام ... از شما هم ممنونم.

بهار شیراز چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 09:17 http://mahbobam46.blogfa.com/

خدا قوت ...
سال نو را تبریک می گم و آرزو می کن سرشار از خیر و برکت باشه براتون

مرسی بهار جان...
من هم دعا می کنم امسال سال برکت و شادی و آرامش برای شما و خانواده عزیزتون باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد