اردیبهشت است دریابید ...

شنبه را اگر چه با کلافگی و بی حوصلگی شروع کردم اما زدن به جاده ای سبز و زیبا در هوای اردیبهشت همه چیز را از یادم برد .... قدرت نیروی طبیعت بیشتر از چیزی است که تصورش را می کنیم....کافی است خودمان را به دستان سخاوتمندش بسپاریم و رها شویم ...

سعی کردم از طریق آیکون نماشا ( سایت آپلود ویدئو در بلاگ اسکای ) فیلم کوتاهی که از جاده گرفتم را بگذارم که موفق نشدم، امیدوارم از طریق این لینک بتونید ویدیو رو ببینید:


چند عکس از روز سبز اردیبهشتی من که به طور خاص تقدیم می شود به دوست نازنینم آذر عزیز:

 

بفرمائید  

 

کاش می شد از صداها و هوای لطیف هم عکس گرفت اینجا واقعا زیبا بود با صدای رود و پرنده ها ....


 جای شما خالی همان نزدیکی پرورش ماهی داشت چند تا قزل آلا خریدیم و روی آتش کباب کردیم ... اولین بار بود ماهی کبابی می خوردم، برخلاف تصورم عالی بود... موقع برگشت هم ماهی خریدیم که کسی نبود پاکشان کند!! بله برگشتیم و با خستگی مجبور شدیم خودمان آستین بالا بزنیم ...


بعد از نهار پدرم پیشنهاد داد از تپه ای که پائینش نشسته بودیم بالا برویم هیچکس نیامد فقط من و پدر ... دو نفره دلچسبی بود. این عکس هم از مناظر خاص آن تپه پیمایی:


نظرات 7 + ارسال نظر
ارغوان دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 10:58 http://www.bakhtyar.blogsky.com

بسیار زیبا
و ممنون که با نمایش فیلم با اون نوای زیبای توی ماشین و عکسهاتون انقد حال خوب به ما هدیه کردید . تزریق خوبی بود . عالی . حرف نداشت :)
خوشبحالتون واقعا که این مناظر رو پیرامون خودتون دارید
شاد باشید و خوش
باز هم سپاس عزیزم

چقدر خوشحالم که حال خوبی پیدا کردی .... من همیشه خدا رو بابت زادگاهم شکر می کنم ... اردیبهشت هر جایی زیبا و دیدنیه، کوه، جنگل دشت هر کدوم یکجور خاص و دیدنی اند

لیلا سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 10:05 http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

نبات جون عالی بود مخصوصن عکس کلبه اخری .مرسی

صاحب کلبه چند تا سگ داشت خطر نکردیم نزدیکتر بریم ... خواهش می کنم

بانوچه سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 18:28

از عکس ها مشخصه چه جای دلنوازی بوده... دلمون خواست

بهار شیراز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 13:31 http://mahbobam46.blogfa.com/

وای که دلم غش میره برای سبزه و جنگل ...
ممنون از عکسای زیبایت ، خدا کنه برنامه سفرمون ردیف بشه

ناقابل بود ... امیدوارم سفرتون اردیبهشت جور بشه که صفای دیگه ای داره

نبات چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 16:06

واااااااااااااااااااااای چه قشنگ و دوست داشتنیه عکسا:)

الف.م دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 10:09

دوست عزیزم نمی دونم چی بگم که اندازه ی محبتت باشه ممنونم ازت
تصاویر و فیلم واقعا عالی بودن. منم سرسبزی و هوای خوب بهاری رو حس کردم
امیدوارم زندگیت همیشه سرسبز و بهاری باشه

قابل ترو اصلا نداشت ... دیگه داشتم نگرانت می شدم ... تو که نمی نویسی انگار یک چیزی تو این دنیای مجازی کمه

الف.م دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 14:02


من هستم، بلاگفا نیست! سایتش از پنجشنبه مسدود شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد