این روزها ...

- چهارشنبه که شماره دفتر سایپا را گرفتم پیش فرض ذهنی ام مکالمه ای در مورد تأخیر 2 ماهه پیش آمده و تعیین تکلیف وضعیتم و احتمالا با لحنی شاکی و عصبانی بود اما به محض اینکه برای شروع مکالمه گفتم که معرفی فلان ارگان بوده ام مسئول فروش حتی منتظر نماند اسم و فامیلم را بگویم. دقیقا با لحنی که در فیلم ها خبر مثبت بودن آزمایش بارداری و یا بچه دار شدن را به مادر و پدر می گویند خندید و با هیجان گفت: " خانم .... ؟ تبریک می گم. ماشینتون امروز فاکتور شده و هفته بعد می آید" .... منم دقیقا حالی مثل همان مادر و پدر سطر قبل را داشتم ... مثلا مادری که بعد از 2 ماه اقدام برای بارداری حالا به او بگویند که باردار است!!! .... جا دارد اینجا راز و نیاز فوری ای با خدایم داشته باشم: خدایا این شادی ها را از ما نگیر لطفا!


- 20 تا 25 خرداد نمایشگاه صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران بر پاست. اینکه کلا هیچ نمایشگاهی را به اندازه صنایع دستی و گل دوست ندارم به کنار، این نمایشگاه به دلیلی خاص است برایم. اینکه خواهرم در آن غرفه دارد. مأموریت وزارت خانه را برای روز دوشنبه تنظیم کردم که صبح به کارم برسم و بعد از ظهر به علاقه ام ...

چقدر روزم عالی می شود اگر آنجا یکی از دوستان مجازی ام را هم ملاقات کنم ...


- بعد از خاموش شدن بلاگفا، دوستانی را گم کرده ام. نوشته هایشان را گم کرده ام ... نویسنده وبلاگهای دیوانه نوشت ها، مهربانی شما چه رنگی است، باران، بهار سبز، نیکولا، پیچ و مهره ها هم عاشق می شوند ... لطفا اگر کسی از خانه جدید احتمالیشان خبر دارد، به من هم بگوید که بی صبرانه مشتاق خواندن دوباره شان هستم.

نظرات 4 + ارسال نظر
ارغوان شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 12:42 http://bakhtyar.blogsky.com

تبریک و مبارک باد !
پس بالاخره انتظار و غصه ها سر اومد :)
الهی که چرخش به شادی براتون بچرخه ... و خیرش رو ببینید .
آخ صنایع دستی ... من دورم ... :(

مرسی ارغوان جون .... بیشتر از این بابت تحت فشار بودم که ماشینم رو 2 ماه پیش فروختم و چون کلا با ماشین همسرم راحت نیستم وابسته به دیگران شده بودم و الان کلی کار تلنبار شده که باید برنامه ریزی کنم برم دنبالشون ...
خبر ناگهانی و خوبی بود کلا

عاطفه دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 08:26

مبارکت باشه عزیزم... انشااله همیشه خبرای خوش واستون بیاد....
برای خواهر گلت آرزوی موفقیت بیشتر و پیشرفت چشمگیری رو آرزو دارم .....

مرسی عاطفه جونم ... ممنون برای همه آرزوهای خوبت ...

الف.م دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 08:14 http://ataxs.persianblog.ir

پیشاپیش مبارکه. چهار چرخش به خیر و خوشی بچرخه(البته اگر 18 چرخ نباشه !)

آقا ما همون چهار چرخ رو هم قبول داریم
مرسی

آنا پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 18:55 http://aamiin.blogsky.com/

نبات من را یاد وبلاگ خاصی در بلاگفا میندازه. البته با توجه به پست هایی که از شما خوندم نباید یک نفر باشید.
من هم نمایشگاه صنایع دستی را دوست دارم اما امسال زیاد خوب نبود نمایشگاه. خیلی از کارها کپی بود.

درسته من تو بلاگفا وبلاگی نداشتم ... نتونستم با فراغ بال غرفه ها رو ببینم اما به نظرم کارهای سفارشی سفال عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد