یک شب خوب

امسال روز تولدم وقتی ایمیلی را که دقیقا یک سال پیش برای خودم فرستاده بودم خواندم پر از امید و شادی شدم ... چیزهای خوب هنوز سر جایش بود، نگرانی ها کم رنگ شده و برنامه ها تقریبا به سرانجام رسیده بود ... مطلقا خوب و کامل هیچوقت وجود ندارد اما اینکه ببینی یک سال گذشته و تو جایی بهتر قرار داری بهترین هدیه روز تولدت را گرفته ای .... 

 - در سایت www.futureme.org می توانید برای خودتان در آینده ایمیل بفرستید. امسال متأسفانه بعد از فرستادن ایمیل برای یک سال بعد با پیغامی برای پرداخت هزینه اش روبرو شدم ... به نظر اینها هم بعد جلب طرفدار به فکر هزینه ها افتاده اند..

این هم جشن کوچک دو نفره ما:

 


نظرات 6 + ارسال نظر
بهار شیراز پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 04:00

مبارک باشهههههه..... چه کیک قشنگی... لحظه لحظه زندگیت به زیبایی و شیرینی این کیک باشه

مرررررررررررررررسی بهار جون ... امیدوارم شما هم همیشه شاد باشید

نبات پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 14:10

لمس بودنت مبارک باشه :)
یه سبد دعا و خوشبختی
یه فردا مال تو
دست من بود که میگفتم همه دنیا مال تو
ای شاله همه لحظه هات خوب باشه و پر از خنده و شادی

نبات عزیزم ... چه تبریک خاصی ... واقعا ممنونم ازت و می بوسمت ... من هم با همه وجود شادیت رو می خوام

لیلا شنبه 13 تیر 1394 ساعت 09:24

تولدت مبارک

متشکرم لیلا جان

عاطی شنبه 13 تیر 1394 ساعت 09:36

عزیییز دلم... تولدتو بازم بهت تبریک میگم
انشاله همه سال موفق تر از سال قبل باشی و شادیهات بیشتر از قبل باشه.. عشقولانتون مستدااام

تنکس بابت آدرس سایت

بسه عاطفه جون ... چقدر شرمنده می کنی
برای سایت هم یکبار تو امتحان کن تاریخش رو مثلا چند روز دیگه تنظیم کن ببین ایمیلش میاد؟ ضمنا بعد ارسال ایمیلت، باید تو اینباکس یا اسپم بری و یه لینک رو فعال کنی ... اون پیغام پرداخت پول رو هم که احتمالا می بینی
دوستت دارم

آنا شنبه 13 تیر 1394 ساعت 15:45 http://aamiin.blogsky.com/

آخخخ کیک تولد ... من هم کیک می خوام خوب. 29 سال؟! چه سن قشنگی. سن خیلی قشنگیه.

ببخشید دلتون آب شد
تا حالا که با عدد سنم مشکلی نداشتم!! اما به قشنگیشون دقت نکرده بودم!! 29 قشنگه؟

عاطی یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 11:04


اکی... تنکس جان از راهنماییت

نوشجان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد